  • Data: 2008-09-15 20:25:19
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Duzo krajow tak dociaza obcokrajowcow?

    pierwszy raz tak mi się trafiło...ale zaskoczenia nie bylo = wszystko
    wyjasnione

    wypłaciłem kasę debetowką z Multi i kurs był gorszy niż kantorowy w Polsce,
    generalnie gdyby ktoś się wybierał np. promem to najtańsze korony (DKK)
    można kupić w kantorze przed przeprawą promową, generalnie wygląda to tak (w
    uproszczeniu):

    100 DKK wypłacone z bankomatu w Danii ok. 46,50 zł (nie placilem prowizji za
    wyplate)
    kupione w kantorze w Poznaniu 45,25 zł
    kantor przy przeprawie 44,80 zł
    kurs w sklepie na promie ok. 45 zł (mozna wydac dunskie monety a reszte
    zaplacic w zlotowkach)

    --
    pozdrawiam
    RobertS