    From: 1 krok do wolności <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy kredytu
    Date: Wed, 16 Sep 2009 08:29:29 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Ostatni akapit:
    > http://www.kredyty.aid.pl/hipoteczny.htm - jednak
    > wydaje mi
    > się że to dotyczy sytuacji tylko przed podpisaniem
    > umowy a w trakcie, chyba że
    > zaczniesz spóźniac się, zalegac z ratami.

    Dzieki za odpowiedz. Czy uważasz w takim razie, że
    moje obawy przed zagraniem nie fair ze strony banku sa
    nie uzasadnione? Od dłuzszego już czasu noszę się z
    przekonaniem, że bank to jest instytucja kierowana
    przez ludzi bez kręgosłupa i mam wrażenie, że mogliby
    znależć sposób na wyciągniecie ode mnie dodatkowej
    kasy z raty zagrażając rozwiązaniem umowy i spłatą
    długu w krótkim czasie. Szukam sposobu by się
    uchronić. Kiedy posiada się wiele kredytów w różnych
    bankach to jest mniejsze prawdopodobieństwo, że się
    dosiądą do mnie aniżeli gdybym miał 3 kredyty w tym
    samym banku. Sorki za moje czarnowidzenie, i ludzi,
    ktorzy się zastanawiają nad kredytem hipotecznym
    pewnie teraz postraszyłem, no ale to się nie bierze z
    palca tylko z obserwacji mojej relacji z 2-ma bankami.

    Masz jakieś doświadczenia w tym temacie może?