    From: Sarpedon <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Date: Sat, 29 Mar 2008 21:01:03 +0100

    Bogdan B. pisze:

    > Bank _chce_ wypowiedzieć. To nie znaczy że _może_.
    > To są dwie różne rzeczy.

    grozil mi zablokowaniem karty, ze nie bede mogl z niej korzystac. czy
    takie grozby olewac? co w przypadku, kiedy rzeczywiscie bank wylaczy mi
    mozliwosc obslugi konta za pomoca karty? do kogo wowczas uderzac?

    > Jak pamiętam kodowanie na ścieżkach było 5 lub 6 bitów, więc nie obejmuje
    > polskich liter.

    polskie litery bez problemu znajduja sie na kartach, chociazby wydanych
    przez PKO. niemiecka litere tez kiedys widzialem na karcie PKO (raz w
    zyciu). poza tym karty zywiec zdroj wytloczone na potrzeby konkursu
    mialy polskie litery.

    > Ale ta norma ISO nie obejmowała embosowania. Na karcie wytłoczyć można
    > wszystko.

    co to jest embosowanie i dlaczego na karcie mozna wytloczyc wszystko?
    mozesz cos wiecej powiedziec? bardzo jestem ciekaw