eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy przez bankRe: wypowiedzenie umowy przez bank
  • Data: 2008-03-29 20:22:31
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 29 Mar, 20:57, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > krzysztofsf pisze:
    >
    > >> nie znam normu ISO i nie musze jej znac, musze natomiast znac zapisy
    > >> regulaminu, ktory mowi ze dane na karcie sa takie jak dane w umowie. w
    > >> umowie jest poprawnie, wiec na karcie tez musi byc.
    > > To bank regulamin ma do bani - ostatnio (nie zwrocilem uwagi czy jest
    > > to 100% regula) przy wypelnianiu danych mialem pozycje o tresci "w
    > > jakiej formie ma byc wydrukowane imeie i nazwisko na karcie" - z
    > > krateczkami do wpisania poszczegolnych liter i spacji.
    >
    > na wniosku o wydanie karty imie i nazwisko sie w moim przypadku miesci
    >
    > > Natomiast byc moze moga byc problemy z jakimis niepolskimi znakami,
    > > umlautaimi itp?
    >
    > ale bank ma obowiazek wystawic karte na poprawne dane, a jesli takowe sa
    > w danych rachunku, wiec nie widac przeciwskazan (patrzac ze strony
    > klienta), by stosowac taki sam zapis na karcie. ustawa o ochronie danych
    > osobowych narzuca takowy obowiazek WSZEDZIE

    Masz racje chociazby w tym, ze jesli z jakis przyczyn ktos porowna
    karte z dowodem, bedzie mogl twierdzic, ze dane karty nie odpowiadaja
    danym w innych dokumentach.
    W innych bankach tez takie problemy, czy tylko w tym jednym?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1