-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!postnews.google.com!c10g2000yqi.googlegroups.com!not-for-mail
From: Agnieszka Żuk <a...@g...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Date: Mon, 28 Jun 2010 05:35:07 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 68
Message-ID: <5...@c...googlegroups.com>
References: <6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.109.225.252
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1277728507 8041 127.0.0.1 (28 Jun 2010 12:35:07 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jun 2010 12:35:07 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: c10g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=193.109.225.252;
posting-account=guF_4woAAAB5RpFGb-GLax2HZYBWhsqi
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 ISAPROXY02, 1.1 IWSA01:8080 (IWSS)
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4)
Gecko/20100611 Firefox/3.6.4 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530614
[ ukryj nagłówki ]Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - taką odpowiedź
przekazują konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?".
Odwołują się tym samym do zapisu w Regulaminie, który mówi:
"Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy" (Rozdział 2, §
18, punkt 2). Umowa została zawarta w formie pisemnej i w takiej może
zostać rozwiązana.
Aby ujednolicić treść oświadczenia został przygotowany przez Inteligo
stosowny formularz, tzw. formularz zamknięcia konta. Klienci mają
możliwość zamówienia go bezpłatnie w trakcie rozmowy telefonicznej z
konsultantem. Mogą go otrzymać bez ponoszenia dodatkowych kosztów na
adres do korespondencji tradycyjnej (w formie papierowej), na numer
fax-u albo na adres e-mail (formularz trzeba wtedy wydrukować).
Przygotowanie formularza jest bezpłatne. Konsultanci nie wysyłają go:
przyjmują jedynie zamówienie. 2 dni robocze to maksymalny czas na
jego realizację plus czas wysyłki.
Zgłoszenie zapotrzebowania na formularz nie oznacza jeszcze, że
rozpoczął się proces zamykania konta. Należy wypełniony i opatrzony
wzorem podpisu formularz odesłać listem poleconym (patrz: Regulamin)
na adres widniejący na nim.
Z prowadzenia konta w Inteligo można zrezygnować w dowolnym momencie.
Jednakże samo jego zamknięcie nie jest natychmiastowe. Od momentu, gdy
otrzymamy prawidłowo wypełnioną i podpisaną dyspozycję zamknięcia
konta rozpocznie się jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W trakcie
jego trwania konto jest aktywne, można go używać na dotychczasowych
zasadach. Bank ma również prawo do pobierania opłat jemu należnych,
zgodnych z TOiP.
Bez złożonego podpisu dyspozycja zamknięcia konta jest nieważna. W
przypadku jego braku formularz trzeba wysłać ponownie. To może
wydłużyć proces zamykania konta.
Ważne jest, by dane teleadresowe naszych Klientów były aktualne.
Niewykluczone, że będziemy potrzebowali jeszcze potwierdzenia z Twojej
strony, że została wydana dyspozycja zamknięcia konta. I nie jest to
"zatrzymywanie klienta na siłę". Każda dyspozycja, która jest składana
w Inteligo, czy to na infolinii czy w formie pisemnej musi być
wyraźna. Wyraźne TAK, czytelny podpis - to jednoznaczne pozwolenie dla
banku do jej realizacji.
Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
występuje.
W trakcie zamawiania formularza konsultant zapyta o powód rezygnacji z
konta. To nie w celu przedłużenia rozmowy. Uzyskiwane w ten sposób
sugestie i uwagi przyczyniły się do wprowadzenia znacznych zmian w
TOiP z dniem 11 maja 2010 roku. Każda informacja jest dla nas cenna.
Agnieszka Żuk
mojeinteligo.pl
m...@i...pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.10 12:30 Krzysztof Szmergiel
- 28.06.10 12:54 Jarek Andrzejewski
- 28.06.10 13:05 Przemysław Adam Śmiejek
- 28.06.10 18:01 Wojciech Nawara
- 28.06.10 19:28 Przemysław Adam Śmiejek
- 28.06.10 19:43 Wojciech Nawara
- 28.06.10 19:47 Przemysław Adam Śmiejek
- 28.06.10 19:54 Wojciech Nawara
- 28.06.10 21:27 witek
- 29.06.10 01:20 kashmiri
- 29.06.10 06:56 TZ
- 29.06.10 08:30 Agnieszka Żuk
- 29.06.10 09:16 Przemysław Adam Śmiejek
- 29.06.10 09:28 xbartx
- 29.06.10 09:41 Agnieszka Żuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...