eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligoRe: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!postnews.google.com!c10g2000yqi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Agnieszka Żuk <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Date: Mon, 28 Jun 2010 05:35:07 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 68
    Message-ID: <5...@c...googlegroups.com>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.109.225.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1277728507 8041 127.0.0.1 (28 Jun 2010 12:35:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jun 2010 12:35:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c10g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=193.109.225.252;
    posting-account=guF_4woAAAB5RpFGb-GLax2HZYBWhsqi
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISAPROXY02, 1.1 IWSA01:8080 (IWSS)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4)
    Gecko/20100611 Firefox/3.6.4 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530614
    [ ukryj nagłówki ]

    Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - taką odpowiedź
    przekazują konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?".

    Odwołują się tym samym do zapisu w Regulaminie, który mówi:
    "Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
    poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy" (Rozdział 2, §
    18, punkt 2). Umowa została zawarta w formie pisemnej i w takiej może
    zostać rozwiązana.

    Aby ujednolicić treść oświadczenia został przygotowany przez Inteligo
    stosowny formularz, tzw. formularz zamknięcia konta. Klienci mają
    możliwość zamówienia go bezpłatnie w trakcie rozmowy telefonicznej z
    konsultantem. Mogą go otrzymać bez ponoszenia dodatkowych kosztów na
    adres do korespondencji tradycyjnej (w formie papierowej), na numer
    fax-u albo na adres e-mail (formularz trzeba wtedy wydrukować).

    Przygotowanie formularza jest bezpłatne. Konsultanci nie wysyłają go:
    przyjmują jedynie zamówienie. 2 dni robocze to maksymalny czas na
    jego realizację plus czas wysyłki.
    Zgłoszenie zapotrzebowania na formularz nie oznacza jeszcze, że
    rozpoczął się proces zamykania konta. Należy wypełniony i opatrzony
    wzorem podpisu formularz odesłać listem poleconym (patrz: Regulamin)
    na adres widniejący na nim.

    Z prowadzenia konta w Inteligo można zrezygnować w dowolnym momencie.
    Jednakże samo jego zamknięcie nie jest natychmiastowe. Od momentu, gdy
    otrzymamy prawidłowo wypełnioną i podpisaną dyspozycję zamknięcia
    konta rozpocznie się jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W trakcie
    jego trwania konto jest aktywne, można go używać na dotychczasowych
    zasadach. Bank ma również prawo do pobierania opłat jemu należnych,
    zgodnych z TOiP.

    Bez złożonego podpisu dyspozycja zamknięcia konta jest nieważna. W
    przypadku jego braku formularz trzeba wysłać ponownie. To może
    wydłużyć proces zamykania konta.
    Ważne jest, by dane teleadresowe naszych Klientów były aktualne.
    Niewykluczone, że będziemy potrzebowali jeszcze potwierdzenia z Twojej
    strony, że została wydana dyspozycja zamknięcia konta. I nie jest to
    "zatrzymywanie klienta na siłę". Każda dyspozycja, która jest składana
    w Inteligo, czy to na infolinii czy w formie pisemnej musi być
    wyraźna. Wyraźne TAK, czytelny podpis - to jednoznaczne pozwolenie dla
    banku do jej realizacji.

    Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
    nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
    rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
    Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
    I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
    występuje.

    W trakcie zamawiania formularza konsultant zapyta o powód rezygnacji z
    konta. To nie w celu przedłużenia rozmowy. Uzyskiwane w ten sposób
    sugestie i uwagi przyczyniły się do wprowadzenia znacznych zmian w
    TOiP z dniem 11 maja 2010 roku. Każda informacja jest dla nas cenna.


    Agnieszka Żuk

    mojeinteligo.pl
    m...@i...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1