  • Data: 2010-06-29 15:44:33
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-29 11:28, xbartx pisze:

    > Czasami z tymi smsami to naprawdę różnie bywa,

    U mnie zawsze skutecznie. Czasami były parominutowe opóźnienia, ale bez
    dramatu.

    > więc można zawyrokować
    > temat, że zdrapka = sms każde rozwiązanie ma swoje wady jak i zalety.

    No esemes w Inteligo ma tę wadę poważną, że nie istnieje :D

    > Ogólnie chyba nie ma zdecydowanego faworyta przynajmniej dla klienta,

    Dla mnie zdrapka to dno. Mniejsze niż tokeny, ale dno. Telefon i tak
    targam ze sobą z musu. I mogę dokonać szybkich transakcji w dowolnym
    momencie i miejscu. Ale jak ktoś nie lubi, ma w mBanku wybór. Niestety w
    Inteligo go nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?