eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligoRe: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sile
    man.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Date: Tue, 29 Jun 2010 21:36:53 +0200
    Organization: Sileman news server
    Lines: 12
    Message-ID: <i0di06$6u0$1@kushnir.sileman>
    References: <i07svn$1gck$1@opal.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <i08975$fuu$1@news.onet.pl> <i089sq$i2e$1@news.onet.pl>
    <i08cs4$2m6$1@inews.gazeta.pl> <i08j1v$a9u$1@news.onet.pl>
    <i08jdn$os7$21@inews.gazeta.pl> <i09i8l$863$1@news.onet.pl>
    <i09iih$1rg$2@inews.gazeta.pl> <i09r7m$3nl$3@news.onet.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <i0cdm7$k93$2@news.onet.pl> <i0ceci$iod$4@inews.gazeta.pl>
    <i0d4d4$ilr$2@news.onet.pl> <4c2a1c49$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0ee7f.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1277840198 7104 93.176.238.127 (29 Jun 2010 19:36:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 19:36:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <4c2a1c49$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530741
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-29 18:16, mvoicem pisze:

    > U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
    > 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
    > dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.


    Skoro masz aktywny kanał telefoniczny, to dlaczego nie potwierdziłeś
    oczekujących operacji w IVR? Wystarczy w serwisie internetowym wybrać
    opcję "Zatwierdź później", zalogować się na mLinii i z menu IVR wybrać
    zatwierdzenie tychże oczekujących operacji. Obędzie się bez kodu SMS i
    rozmowy z konsultantem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1