eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligoRe: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Thu, 01 Jul 2010 15:22:55 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    References: <i07svn$1gck$1@opal.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <i08975$fuu$1@news.onet.pl> <i089sq$i2e$1@news.onet.pl>
    <i08cs4$2m6$1@inews.gazeta.pl> <i08j1v$a9u$1@news.onet.pl>
    <i08jdn$os7$21@inews.gazeta.pl> <i09i8l$863$1@news.onet.pl>
    <i09iih$1rg$2@inews.gazeta.pl> <i09r7m$3nl$3@news.onet.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <i0cdm7$k93$2@news.onet.pl> <i0ceci$iod$4@inews.gazeta.pl>
    <i0d4d4$ilr$2@news.onet.pl> <4c2a1c49$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0di06$6u0$1@kushnir.sileman>
    <4c2a4df8$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c2a4df8$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4c2c96ac$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.110.111
    X-Trace: 1277990572 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2600 83.21.110.111:48553
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530909
    [ ukryj nagłówki ]

    (29.06.2010 21:48), mvoicem wrote:
    > (29.06.2010 21:36), Wojciech Nawara wrote:
    >> W dniu 2010-06-29 18:16, mvoicem pisze:
    >>
    >>> U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
    >>> 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
    >>> dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.
    >>
    [...]>
    > Jak mówiłem, zajęło mi to ponad 5 minut - jakieś problemy z siecią miałem.
    >
    Ale jednak muszę poprzeć Tristana - zdrapki jako wariant awaryjny - tak.
    Jako podstawowy sposób potwierdzania transakcji to dno.

    Właśnie wykonałem kilka przelewów między własnymi rachunkami, kilka
    przelewów zewnętrznych (jednorazowych) i zamówiłem jedną kartę do rachunku.

    Zużyłem prawie pół karty kodów, palce mam upaprane .....

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1