eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligoRe: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Date: Sun, 4 Jul 2010 13:45:58 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 43
    Message-ID: <i0ptba$4r7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i07svn$1gck$1@opal.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <i08666$498$1@inews.gazeta.pl> <i09lum$j5p$2@mx1.internetia.pl>
    <i09r8o$3nl$4@news.onet.pl> <i0dpa8$kq7$1@news.task.gda.pl>
    <i0dpr4$s19$2@news.onet.pl> <i0jgf7$7tv$1@news.task.gda.pl>
    <i0k8ar$mma$2@news.onet.pl> <i0nn1l$oev$1@news.task.gda.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 84-234-42-209.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278245035 4967 84.234.42.209 (4 Jul 2010 12:03:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Jul 2010 12:03:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531178
    [ ukryj nagłówki ]


    "Q" i0nn1l$oev$...@n...task.gda.pl

    > hm.. w sumie to troche zaszlosc:
    > czasy biegnie i rozne firmy "ewoluuja",
    > ale jeszcze kiedys, kiedy nie mialem karty kredytowej
    > a mbank nie posiadal virtualnej
    > a jego debetowka nie mozna bylo placic przez internet,
    > to wlasnie wtedy przewaga debetowki z inteligo
    > nad ta z mbanku byla dla mnie oczywista :).
    >
    > ta przewaga byla oczywicie mozliwosc
    > placenia karta przez internet :).
    >
    > wtedy tez, kiedy doszlo do mnie,
    > ze zeby zaplacic moja karta wystarczy podac
    > "jedynie" moje imie, nazwisko, nr karty,
    > date waznosci karty + 3-cyfrowy kod ccv
    > przerazilem sie :).

    Zaszłość czy przeDszłość -- jesteśmy już w teraźniejszości...
    PKO bp powinno chyba coś dać atrakcyjnego do swoich usług,
    aby nie utracić klientów z Inteligo.

    Dla mnie przewaga Inteligo nad innymi bankami była oczywista -- tam była infolinią
    0800. :)
    Gdy sprawdzałem, czy dobrze pracuje mój telefon -- dzwoniłem tam, aby sprawdzić, czy
    dobrze słyszę ,,Witaj w Inteligo''. :) Poza tym 0800 (inne banki miały niekoniecznie
    bezpłatne) w Inteligo było dobra obsługa -- dobrze wyszkolona i sympatyczna. W mBanku
    trafia się raczej na ,,radosną twórczość'' lub na jakiś automat, który mówi coś, co
    wylosuje z jakiejś puli odpowiedzi -- zazwyczaj odpowiedź w mBanku jest luźno
    powiązana
    z zapytaniem szanownego ;) klienta. :)

    0800 z Inteligo był dostępny za darmo nawet z Orange. :) Miałem wtedy telefon do
    odbierania telefonów oparty na starterze (za 10 złotych) z Orange, żyjącym jeden
    rok... Później takie startery staniały do 5 złotych. :) (ale ja szarpnąłem się
    i wziąłem w Plusie za 10 złotych miesięcznie i mogę miesięcznie dzwonić kwadrans)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1