    From: "qaz" <qaz@(wytnijto)w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyprowadzka z mBANKU!!!
    Date: Thu, 29 Jan 2004 19:47:55 +0100

    Użytkownik "bezos" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns947FC04956049mailmailcom@193.110.122.80...
    > ponoc 1 przelew kosztuje mBANK od 15 do 60 gr, a gdyby tak
    > odchodzac od VW przelewac kase po 1 groszu.... moznaby to
    > zautomatyzowac PHPem czy czyms takim bo przeciez do przeelwow
    > zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    Przypomniala mi sie promocja w Geant. Za zakupy okreslonych produktow mozna
    bylo dostac punkty, ale tak ze punkty byly naliczane jednostkowo od kazdej
    pozycji na ktorej byl kod kreskowy Po uzbieraniu ok 20k tych punktow mozna
    bylo wymienic je na kino domowe. Np za zakup sera (minim. waga nie zostala
    okreslona) dostawalo sie 10 pkt.
    Jak myslicie jak dlugo taka promocja trwala?
    Po tygodniu sery i wedliny wypadly z regulaminu promocji. Bo ktos wpadl na
    pomysl typu: Prosze 1000 plasterkow sera pakowanych pojedynczo i 1000
    plasterkow szynki takze pakowanych pojedynczo...

    Kazde dzialanie ma okreslony skutek.
    Pozdrawiam.