    From: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyprowadzka z mBANKU!!!
    Date: Thu, 29 Jan 2004 21:10:37 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pd9e178ec.dip.t-dialin.net

    "bezos" <a...@a...pl> wrote in message
    news:Xns947FC04956049mailmailcom@193.110.122.80...
    > ponoc 1 przelew kosztuje mBANK od 15 do 60 gr, a gdyby tak
    > odchodzac od VW przelewac kase po 1 groszu.... moznaby to
    > zautomatyzowac PHPem czy czyms takim bo przeciez do przeelwow
    > zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    czesc.
    wiesz, generalnie dla mnie mbank pozostanie najtanszym bankiem jaki jest na
    polskim rynku.
    dlatego nie zamierzam sie wynosic.

    ale doskonale rozumiem oszukanych ludzi, ktorzy byli przez 2 lata mamieni
    bardzo agresywna reklama "wszystko za darmo", a teraz mbank kazde im sie
    walic.

    to co chcesz zrobic nie wymaga nawet PHP.
    wystarczy macro nagrywane w windows.
    definiujesz przelew.
    odpowiednim softem nagrywasz sekwencje klikniec mysza i wcisniec klawisza
    (np: klik 'przelew', 0,01 (kwota przelewu), klik 'dalej', klik 'zatwierdz')
    nastepnie kazesz windowsowi odtworzyc ta sekwencje 10.000 razy.
    przez noc powinien dac sobie rade.

    soft jest dostepny np. na TUCOWS.
    caly dzial podobnego softu: http://tucows.icm.edu.pl/macros95_default.html

    mysle ze jak tak zrobi paredziesiat albo pareset osob, to moze da im do
    myslenia ze w tym sektorze wszelkie ruchy nalezy robic bardzo delikatnie i
    wkurwiony klient moze przynosic straty.

    napisz, jak poszlo.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

    PS. reguly mozna zmieniac. ale do tego trzeba kultury troche i szacunku dla
    klienta, a nie dwutygodniowe wyprzedzenie po 2 latach mamienia.
    skoro oni zachowuja sie "tylko" w ramach regulaminu, nie widze przeszkod,
    zeby klienci zachowywali sie podobnie.