    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wysłać kase do usa na adres
    Date: Sun, 26 Oct 2008 03:12:50 -0500

    zlotowinfo wrote:

    > nie wiedzieć czemu nie chcą wplaty na konto, a nawet paypala, to w
    > istocie dziwaki

    bo w usa majac numer konta możesz zrobić z nim wszystko
    wpłacic jak i wypłacić kasę, dlatego nigdzie nikomu sie go nie podaje.
    opublikowanie gdzies wizerunku czeku, na ktorym jest numer rachunku
    konczy sie sprawa karna.
    co do paypal to nie wiem, duzo firm akceptuje paypal.
    jesli ty masz im cos zaplacic, zwyczaj jest taki to ty masz podac "coś"
    co oni mogą obciążyć, a ni oni "coś" na co mógłbyś wpłacić pieniądze.