  • Data: 2002-03-06 21:26:23
    Temat: Re: wysokosc odsetek??
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aga"
    > Kwota 4600, lokata zawarta 21 lutego, zerwana 4 marca, oprocentowanie
    1,5%.
    > Mozecie mi powiedziec jak oni licza te odsetki? Wyliczono mi 1,34:) za
    nic
    > mi tyle nie chce wyjsc a chcialabym obliczyć co do grosza. Dzieki za
    > podpowiedź.

    to jest nieprawidlowy wynik - w zaden sposob nie da sie takiego uzyskac
    przy podanych przez ciebie warunkach.
    powinno sie to liczyc jako 4600 * 11 dni * 1,5 / 36500 = 2,08 PLN
    podstawa opodatkowania 2,00 PLN; podatek 0,40 PLN
    do wyplaty 2,08 - 0,40 = 1,68 PLN

    Nawet jak cie oszukali na 1 dzien albo zapomnieli o obliczaniu podatko od
    zaokraglonej podstawy to nijak nie wychodzi 1,34 do wyplaty

    Napisz jak sie dowiesz jak to liczyli
    *** blad ***