eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwysylac pismo do bankÓW (wielu) czy nie?Re: wysylac pismo do bankÓW (wielu) czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wysylac pismo do bankÓW (wielu) czy nie?
    Date: Sun, 01 Jul 2007 13:18:12 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <m...@m...localdomain>
    References: <f65i9s$v84$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cnj10.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1183288742 19796 83.31.163.10 (1 Jul 2007 11:19:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Jul 2007 11:19:02 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:lrvWIx3MyQ/a1ywdmkzOeGE86hQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:419623
    [ ukryj nagłówki ]

    "Konrad N.S." <n...@o...pl> writes:

    > mniej więcej półtora roku temu założyłem w fortis banku rachunek
    > e-konto pakiet internetowy.
    > któregoś dnia w serwisie www pojawiły mi się dwa numery rachunków do
    > wyboru. po przesłanym z@pytaniu do fortis banku dowiedziałem się, że
    > widzę numer rachunku po posiadanej kiedyś przeze mnie lokacie. jeśli
    > wierzyć bankowi, to stary rachunek został zlikwidowany (zamknięty) po
    > przesłanym mailem żądaniu.
    > wizyta w oddziale z żoną - i ten sam wynik - cały czas aktywny
    > rachunek o numerze zgodnym z posiadaną kiedyś lokatą - także prosiła o
    > zamknięcie.
    >
    > i teraz w związku z powyższym przypadkiem pytania i wątpliwości:
    >
    > jak skutecznie likwidować lokaty?
    > dlaczego bank dalej utrzymuje aktywny rachunek?

    Mylisz dwie sprawy - posiadanie przez bank zapisow w komputerze
    i obowiazywanie umow oraz istnienie np. jakichs roszczen/naleznosci.

    Bank moze sobie utrzymywac konta jak dlugo chce (z dokladnoscia
    do "ochrony danych osobowych"), klient w gruncie rzeczy nie moze
    nawet wymagac zamkniecia przez bank czegokolwiek - moze wymagac
    wyplaty naleznosci.
    Podobnie bank nie moze domagac sie od klienta zamkniecia swego
    konta u niego (w koncu mozna takie prowadzic), ale moze domagac
    sie wyplaty jego naleznosci.

    Jesli umowa zostaje rozwiazana (i najlepiej obie strony moga to
    udowodnic) i nie ma niezaplaconych naleznosci, to nie widze problemu.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1