eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyższa kultura poleceń zapłatyRe: wyższa kultura poleceń zapłaty
  • Data: 2010-12-19 18:27:17
    Temat: Re: wyższa kultura poleceń zapłaty
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Już się robi zabawnie. Mimo, że zażądałem natychmiastowego zamknięcia wszystkich
    kont w BPH, mogę się nadal zalogować.
    I co widzę? W dniu w którym rozwiązałem umowę, już po jej rozwiązaniu (bo
    wpłaciłem gotówkę w celu wyzerowania salda rachunku) na konto karty (już
    zamkniętej) wróciła opłata którą reklamowałem. Czyli prawie pół roku
    reklamowania i straszenie arbitrem nie dało tyle, co zwykłe zamknięcie karty.
    Ciekawe co w tej sytuacji Arbiter, zwłaszcza że nie wróciły odsetki. A ja do
    Arbitra napisałem nie o tę nieszczęsną opłatę, a o brak odpowiedzi na reklamcję.

    MichalL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1