eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwzor wypowiedzenia umowy rachunku w bzwbkRe: wzor wypowiedzenia umowy rachunku w bzwbk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wzor wypowiedzenia umowy rachunku w bzwbk
    Date: Sat, 26 Jun 2010 12:15:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <i04jvb$6tf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i02g2h$7vg$1@inews.gazeta.pl> <i02n47$31d$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 75-180-124-188.rev.pro-internet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1277547307 7087 188.124.180.75 (26 Jun 2010 10:15:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 10:15:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: przemyslaw.rokicki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530518
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:i02n47$31d$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > "wspolna-flaszka.pl" i02g2h$7vg$...@i...gazeta.pl
    >
    >> Chce wysłac to poleconym zeby nie robic tego w odzdziale , nie ma ochoty
    >> znow byc 'atakowany' przez pracownicea nie che by mieli sie do czego
    >> przyczepic i nie zamknac rachunku.
    >
    > Możesz zawsze poprosić o ,,widzenie'' się z przełożonymi. :)

    juz pisalem do rzecznika klienta bzwbk w tej sprawie. Pomijajac juz te k. ,
    nie mam zamiaru stac po 20-30 minut
    przy zamykaniu kazdego z X kont oszczednosciowych ktorych zalozenie w
    bzwbk24 zajelo mi kilka sekund.


    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl


    > PKO bp (wówczas jeszcze bp, nie BP SA) nawet wywieszał
    > zachęty adresowane do klientów, którzy uważali, że są
    > źle obsługiwani. Na wywieszkach tych zabraniano na przykład
    > pokrzykiwania :) na ,,pomniejszy'' personel, sugerując klientom
    > wyżywanie się :) na wzywanych przełożonych. :) (niedwuznacznie
    > dawano tam do zrozumienia, że przełożeni nie są tak delikatnej
    > natury i byle krzyk (czy inna manifestacja niezadowolenia) nie
    > skieruje ich do wariatkowa)
    >
    > --
    > .`'.-. ._. .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1