  • Data: 2003-03-20 12:54:29
    Temat: Re: ych - nikt nie pisze - a tu wojna...
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > I żebyś Ty nie wiedział jak ta grupa się nazywa i jaką tematykę porusza?
    > Litości.

    Przyłączam się do uwagi mojego imiennika. Tak ze 2 lata temu większość
    ruchu na grupie generował niejaki Potr J. Ochwał. Pisał na ogól na
    temat, ale jak raz palnął z głupia frant, że w radiu usłyszał właśnie
    jak ktoś z całą stanowczością stwierdził, że liczba pi równa się
    dokładnie 3,14 i napisał o tym na pbb, to wrzuciłem go do filtra i po
    ptokach... To jest IMHO właściwe rozwiązanie.

    Przemek