  • Data: 2002-07-30 09:09:32
    Temat: Re: z konta USD na zł - jak?
    Od: Piotr Morawski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jul 2002 17:00:32 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >A nie tanej bylo wziac jakegos ubezpieczonego ochroniarza??? :)

    Nie wiem czy żartujesz, czy piszesz na serio?
    Nie znalazłem cennika na http://www.solidsecurity.com.pl :)

    Multibank nie przyjmuje wpłat w USD. Musiałbym wypłacać USD w pekao,
    chodzić po kantorach (lub wymienić na zł w pekao - tutaj kurs w
    multibanku wyglądał korzystniej).

    Dla wygody puściłem przelew w USD. Teraz wydaje mi się, że zrobiłem
    błąd, bo nie wiadomo kiedy dojdzie jak to nie Elixir, a pieniędzy
    potrzebuję na jutro.

    Pozdrowienia

    Piotr Morawski / p...@p...onet.pl