  • Data: 2006-10-23 06:15:29
    Temat: Re: za granica?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:ehbog6$c0v$1@news.onet.pl...

    > Można również wymienić przed wyjazdem

    Mozna a nawet (IMHO) trzeba.
    Wymieniamy np. 500EUR, na wyjezdzie zuzywamy 323,75. Przywozimy 150 w
    banknotach i 27,25 w monetach. Sprzedajemy 150 tracac na podwojnej wymianie
    oraz tracac koszt niesprzedawalnych monet...;-)
    Ja wiem, ze trzeba byc zabezpieczonym i nalezy posiadac troche waluty
    miejscowej w gotowce ale nie wmawiaj mi, ze kantor z dobym kursem = niskie
    koszty wymiany...
    trzeba widziec calosc a nie (jak straszny mieszczanin Tuwima) wszystko
    oddzielnie... ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---