    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zabawa z PKO BP
    Date: Mon, 24 Jan 2022 19:53:16 GMT

    in <news:1sdfeh0djqndy.1np1ddhibwlu4$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > W Inteligo wystarczy raz, ale za 100zl.

    aha

    > W Aliorze mam konto bez karty i bez oplat.

    Jakto tak tatko?

    ja mam Konto Jakże Osobiste 10zł konto 5zł karta

    > W mbanku mozesz miec dodatkowo konto walutowe, karte wielowalutową,
    > ... taaa, i trzeba by doczytac ile funtow trzeba kartą wydac,
    > a przelewy miedzybankowe mogą byc drogie :-)

    mbank opuściłem na zawsze

    > Tanio nie jest, ale sa gorsze banki.
    > A kurs wymiany jaki?

    Nie wiem jaki kurs wymiany. Skąd go wziąć?

    > A gdzie tu jest inna?
    >
    > Masz inny % podany na wyciagu, czy z obliczen Ci wychodzi inny kurs?

    na wyciągu, każda operacja inne 3
    nie powinno być zawsze tyle samo np 3.5%?

    nic to

    nie będę płacił pko za dwie siaty jedzenia za 15f
    tylko za autobus bo zawsze kosztuje 1.55 niezależnie jak długo jadę
    a metro blokuje chyba 11f a potem oddaje ile trzeba np 8f

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza