  • Data: 2008-02-14 11:41:03
    Temat: Re: zabawy z KK
    Od: RW <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dl pisze:
    > Jeszcze raz: ale co "dokładnie tak"? Możesz dać urla do tego
    > "bezterminowego i nieoprocentowanego" kredytu na KK getinbank? Bo ślpey
    > chyba jestem i na ichniej WWW nie widzę oprócz "normalnego", 56-dniowego.
    to jest trochę zakręcone, ale prawdziwe:

    robisz bezpłatnie przelew z rachunku karty np. na 10 000 PLN (traktowany
    jako transakcja bezgotówkowa), obracasz kasą, jak przychodzi
    rozliczenie, spłacasz całe zadłużenie, a następnego dnia znowu robisz
    bezpłatnie przelew z rachunku karty i tak w koło Macieju...