  • Data: 2006-10-10 20:25:42
    Temat: Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nco napisał(a):
    > Catbert napisał(a):
    (...)

    > Hmmm ja tez mam karte citi i do mnie tez nie dzwonili a to glownie z
    > powodu ze nie mam stacjonarnego. Wiec raczej to juz przeszlosc da sie
    > bez tego dostac karte

    Bez "tego" można dostać kartę - są osoby, którym bank wydaje kartę bez
    naprzykrzania się - - jednakże procedura dzwonienia nadal jest aktualna.
    Możesz zapytać o to "doradcę" - jeżeli będzie szczery, to powie.

    Wybór kryterium, na podstawie którego "dzwoni się" nie jest jawny.

    Nigdzie nie napisałem, że nie da się "bez tego" dostać karty - wyraziłem
    jedynie krytyczną opinię o poglądzie, że skoro do kogoś nie dzwonili, to
    "już nie dzwonią, bo to przeżytek etc."