  • Data: 2011-03-22 16:07:03
    Temat: Re: zaginiony przelew
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > A co to znaczy?
    > To jest wszystko i nic.

    > czyli robia popularne kopiuj wklej dla upierdliwych klientow.

    > praktyka praktyka, co nie oznacza, ze mozna na niej polegac.

    Mnie zdarzyło sie to kilka razy (za dwa lata korzystania) w EB i
    ani razu w VW i Lukasie oraz w mB (dawno dawno temu). Innych
    banków jako głównych nie używałem, więc statystyka mówi coś tylko
    o tych.

    Z tego (w EB) dwa razy tłumaczono się przeciążonym systemem
    ("Bardzo nam przykro, ale przetwarzanie przelewów wewnętrznych nie
    skończyło się przed początkiem zewnętrznych.").

    Za każdym razem, gdy zgłaszam podobne sytuacje i mówię o tym, że
    co prawda mają na przelew 3 dni, ale wszystkie banki w normalnych
    warunkach wykonują je w jeden - nie ma słowa protestu i zawsze
    obiecują sprawdzenie przyczyny (czasem nawet potem piszą).

    Generalnie banki wiedzą, że trzy dni jest na wyjątkowe przypadki,
    a mają robić to w 1 dzień albo nazajutrz. Myślę, że za jakiś czas
    UE ureguluje to i będzie po sprawie.

    witrak()