  • Data: 2006-07-27 22:30:37
    Temat: Re: zajęcie komornicze
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eabbul$i7k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > turczy napisał(a):
    > [...]
    >
    > heh, o naiwności, a niby czemu miałoby przestać obowiązywać TOiP?
    >
    > Przecież to by było zbyt piękne .... powiedzmy że masz do zrobienia kupę
    > przelewów zagranicznych. Zakładasz konto, od razu je wypowiadasz, i w
    > okresie wypowiedzenia przelewasz ile wlezie :).
    >

    > p. m.
    Nie w okresie wypowiedzenia, a po okresie wypowiedzenia.
    Pozatym jakim cudem chcesz wykonywać dyspozycje na rachunku po wygaśnięciu
    umowy?
    Arek
    ps.
    Miałem kiedyś przykład z klientką, która zaciągneła kredyt ratalny na
    jakichś chorych warunkach w PEKAO SA.
    Był tam zapis wregulaminie, że jak spóźni się z ratą to odsetki naliczane są
    w trzykrotnej wysokości (od całej kwoty kredytu aż do dnia spłaty
    zaległości). A ponieważ babka miała kłopoty finansowe to bank naparzał ją
    odsetkami maksymalnie. Pomogło własnie wypowiedzenie umowy. Kredyt stał się
    zaległością wobec banku, oprocentowaną znacznie niżej. Póżniej wynegocjowała
    spłatę w ratach :) Ale to było pare lat temu i takie rozwiązanie
    podpowiedział jej pracownik banku.