  • Data: 2008-12-30 00:52:45
    Temat: Re: zakup paypalem a drobna kwota na koncie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1r5jrzeefwpix$.13fbhzjj7f0h5$.dlg@40tude.net...

    > W moim przypadku było to możliwe tylko przy płaceniu kartą Citi, przy
    > wybraniu karty mBanku była tylko opcja opłacenia całości kartą. Pewnie
    > wiąże się to z tym, że dla kart Citi PayPal potrafi określić walutę karty,
    > a dla kart mBanku już nie. Nie wiem jak jest w przypadku kart innych
    > banków.

    O ile na tym polega ten problem, to dla kart ING PayPal też nie określa
    waluty karty. Określa dla kart Raiffeisen, czyli w przypadku tej karty można
    płacenie nią połączyć z płaceniem środkami z konta PayPal. Innych nie
    próbowałem, nie wiem też czy ten problem jest na pewno z tym powiązany.

    Można to chyba tak czy inaczej obejść, dokonując płatności niepowiązanej z
    aukcją, po prostu na dany adres mailowy. Co do bezpieczeństwa takiego
    rozwiązania w razie ewentualnego sporu, nie wypowiadam się.

    marekz