  • Data: 2010-11-30 11:52:01
    Temat: Re: zakupy przez net cudzą KK
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może problem kradzieży dokonywanych za pomocą kart płatniczych jest
    > marginalny
    > i bankom opłaca się bardziej płacenie (uznawanie reklamacji) niż
    > rozwiązywanie
    > problemu poprzez ściganie (czy pomoc w ściganiu) złodziei.

    Conajmiej Citi ma system śledzenia zachowań użytkowników i w przypadku
    gdy transakcja internetowa oczekująca na potwierdzenie nie przystaje do
    wzoru potrafią zadzwonić i sprawdzić. Ale jak się kupuje często i w
    różnych miejscach to pewnie trudno dobrać profil a co za tym idzie
    wyszukać odstępstwa.

    W przypadku płatności fizycznych nie jestem pewien czy spotkałem się z
    weryfikacją, chociaż chyba... raz płaciłem w odstępie kilku minut
    podobne kwoty w tym samym sklepie i przy drugiej transakcji zadzwonili.
    Ale dokładnie nie pamiętam.

    KJ