  • Data: 2004-04-02 14:35:58
    Temat: Re: zamiana citi KK na raiffeisen lub mbank
    Od: "Marcello" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > KB w ogole ma calkiem ciekawa oferte, takze cenowa.
    > Ale te ich stony internetowe to chodza jakby chcialy a nie mogly,.
    > Przynajmniej na moim laczu...
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Masz słuszność Michale. Maja naprawde niezłą ofertę, tylko trochę kiepski
    marketing. A co do stron internetowych... KB24 na moim łączu działa bez
    problemu (jakiś czas temu odchudzili strone startową i teraz jest cacy) ale
    strona główna raz się ładuje a raz nie... A może to przeciążenie, hehe?
    Ciekawostka - jak wrzyciłeś na grupę newsa o nowych kartach w KB, to w moim
    oddziale pani była całkiem zaskoczona jak ją o te karty spytałem, hehehe.
    Ale potem (po kilku dniach) jak już wszystko wiedziała to do mnie oddzwoniła
    z informacjami;-)
    Aha... dlaczego w Rzepie nie rekomendowałeś żadnej karty KB?
    pozdro,
    Marcin