  • Data: 2010-08-09 14:40:11
    Temat: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    się
    > do świata świętego Mikołaja i krasnoludków czyli świata opartego na wierze
    > swoje istnienie. Ja jestem zdecydowanym hetero i na samą myśl o kontaktach
    > homo mnie wzbiera i wykręca. Nie przeszkadza mi to jednak na to by z nimi
    > rozmawiać, mówić "dzień dobry" Moje własne preferencje nie zmuszają mnie
    do
    > rzucania w homoseksualistów kamieniami i wysyłania ich do gazu. Tak
    rozumiem
    > wolność. "żyj sam jak chcesz i daj żyć innym".

    Myślę identycznie.
    W końcu to nie moja sprwawa, co kto sobie wsadza do dupy. :-)

    > Robię tak z dobrze pojętego
    > interesu własnego. Jeżeli ja komuś coś odbiorę lub coś narzucę to znaczy,
    że
    > się godzę na to, że będzie taki ktoś, kto mnie coś odbierze lub coś
    narzuci,
    > a tego nie chcę. Nie myślę o homoseksualistach, myślę tylko o sobie.
    Dobrze
    > pamiętam czasy gdy tak mnie traktowano. Jeżeli jedna grupa pozbawia inną
    > wolności to

    .. nazywa się to "sprawiedliwością społeczną" :-)

    > trwa tak długo dopóki nie zmieni się stosunek sił i dochodzi do
    > zemsty.

    Często mógłbym bez oporów podpisać się pod tym co piszesz
    na tym forum (j.w.). Zobacz jednak, jak bardzo ludzie o niemal
    identycznej mentalności mogą różnić się w swoich ocenach i działaniach.
    Ja nie cierpię demokracji, Ty oceniasz ją w miarę pozytywnie.
    Ja nigdy nie zagłosowałbym na PO, czy Komorowskiego, Ty przeciwnie.
    Ja jestem ateistą, Ty agnostykiem ...

    pozdr.
    sys29