eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizamienilem Lukasa na BPHRe: zamienilem Lukasa na BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamienilem Lukasa na BPH
    Date: Sun, 30 Oct 2005 20:26:01 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <djr3be$ji2$1@inews.gazeta.pl> <djr3nh$371$7@atlantis.news.tpi.pl>
    <djr3su$m7j$1@inews.gazeta.pl> <djr489$371$8@atlantis.news.tpi.pl>
    <djt2j9$9ae$1@opal.futuro.pl>
    Reply-To: j...@p...pl
    NNTP-Posting-Host: atq55.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1130700343 29986 83.26.254.55 (30 Oct 2005 19:25:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Oct 2005 19:25:43 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367681
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 28 Oct 2005 13:38:19 +0200, "BM"
    <m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl> wrote:

    >Poczta wewnętrzna nie działa? Wiadomo cos o tym oficjalnie?

    Odkąd wprowadzili nowy system - błąd 2.
    Wiadomo, ale...

    >Czekam już 4 dzień na odpowiedź z banku, jak rozumiem mogę się nie doczekać?

    ... jak to tak, po prostu bank miałby się przyznać, że sp*.* sprawę?
    To nie po krasnoludzku. Oczekuj np.:

    :Szanowny Panie,
    :za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy Panu podziękować za
    :przesłane uwagi, które są dla nas bardzo cenne, ponieważ komfort
    :Klienta jest zawsze nadrzędnym celem działalności naszego Banku.

    :Na dzień dzisiejszy nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości w
    :działaniu serwisu.

    :Jednocześnie dodajemy, że Pana korespondencja została przekazana
    :bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
    :e-Banku.

    :Z poważaniem,
    :LUKAS Bank

    albo - gdy będziesz marudny, jak niżej podpisany - lakoniczne:

    :Odpowiedź:
    :Dziękujemy za przesłaną korespondencję, która została przekazana
    :bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
    :e-Banku.

    :Z poważaniem,
    :LUKAS Bank


    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1