eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizamienilem Lukasa na BPHRe: zamienilem Lukasa na BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamienilem Lukasa na BPH
    Date: Mon, 31 Oct 2005 10:42:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <dk4otv$sj7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <djr3be$ji2$1@inews.gazeta.pl> <djr3nh$371$7@atlantis.news.tpi.pl>
    <djr3su$m7j$1@inews.gazeta.pl> <djr489$371$8@atlantis.news.tpi.pl>
    <djt2j9$9ae$1@opal.futuro.pl>
    <i...@4...com>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1130751744 29287 83.17.71.150 (31 Oct 2005 09:42:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2005 09:42:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <i...@4...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0543-2, 2005-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367697
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Czekam już 4 dzień na odpowiedź z banku, jak rozumiem mogę się nie doczekać?
    >
    > ... jak to tak, po prostu bank miałby się przyznać, że sp*.* sprawę?
    > To nie po krasnoludzku. Oczekuj np.:
    >
    > :Szanowny Panie,
    > :za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy Panu podziękować za
    > :przesłane uwagi, które są dla nas bardzo cenne, ponieważ komfort
    > :Klienta jest zawsze nadrzędnym celem działalności naszego Banku.
    >
    > :Na dzień dzisiejszy nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości w
    > :działaniu serwisu.
    >
    > :Jednocześnie dodajemy, że Pana korespondencja została przekazana
    > :bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
    > :e-Banku.
    >
    > :Z poważaniem,
    > :LUKAS Bank
    >
    > albo - gdy będziesz marudny, jak niżej podpisany - lakoniczne:
    >
    > :Odpowiedź:
    > :Dziękujemy za przesłaną korespondencję, która została przekazana
    > :bezpośrednio do Departamentu odpowiedzialnego za funkcjonowanie
    > :e-Banku.
    >
    > :Z poważaniem,
    > :LUKAS Bank
    >
    >

    Ale nie wyklucza się, że coś zmienią po cichu i będzie działało. Z
    niejaką przyjemnością zauważyłem, że oczekujące płatności ułożyły się
    nie chronologicznie (a nie wedle idei, logicznej tylko dla pomysłodawcy,
    aby decydowała kolejność zakładania zleceń).
    Ciekawe, kiedy poczta zacznie działać?
    Nb. czy nocne przerwy nadal trwają?
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1