  • Data: 2003-08-13 06:35:55
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Aug 2003 14:48:34 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Musialby kolekcjonowac kwity, a i tak ktorys moze sie np. zgubic.

    no cóż. Skoro to jego zobowiązania, to troszkę trzeba się przyłożyć.
    Ja mam wszystkie kwity z POSów i paragony :-)

    >Obciazenia moga byc sprzed kilku miesiecy nawet, a kursy walut zmieniaja
    >sie w czasie. Do tego dochodza odsetki, byc moze na + i -.

    no tak, masz rację... Mi się nie zdarzyły takie opóźnienia, ale to
    żaden dowód. A co do odsetek - Bank powinien powiadomić byłego klienta
    i zażądać ich spłaty.
    Poza tym (troszkę zbiję Twój argument): jeśli obciążenia mogą "iść"
    kilka miesięcy, to nie ma gwarancji, że "przyjdą" akurat w okresie
    wypowiedzenia.

    >Kto by to policzyl?

    jakkolwiek - Bank. Prawidłowo - czytelnik pbb :-)

    >Owszem, klient moze wykazac dobra wole (albo raczej mierne zainteresowanie)
    >i zostawic iles tam pieniedzy na koncie. Ale nie widze nic, co by go do
    >tego zobowiazywalo.

    no to nie polemizujemy. A tak się ciekawie zapowiadało :-)
    --
    Jarek Andrzejewski