  • Data: 2003-08-13 16:52:45
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > no cóż. Skoro to jego zobowiązania, to troszkę trzeba się przyłożyć.
    > Ja mam wszystkie kwity z POSów i paragony :-)

    To nie sa jego zobowiazania, to sa zapewne zbedne kwity.
    Zobowiazanie to ew. moze byc wobec banku po pojawieniu sie debetu.
    Wez np. upowaznienie do obciazania karty: uzytkownik karty pozwala na
    obciazanie jej naleznosciami wynikajacymi z umow w sposob i w terminach
    dowolnie wybranych przez sprzedawce, zgodnie z tymi umowami. Zupelnie
    realne. Nie wiesz czy np. dany towar juz dostarczono, i czy w zwiazku
    z tym karta (i ktora karta, np. ktorego banku) zostala obciazona.

    > no tak, masz rację... Mi się nie zdarzyły takie opóźnienia, ale to
    > żaden dowód.

    Jak to zaden? To jest wlasnie doskonaly, praktyczny dowod.

    > A co do odsetek - Bank powinien powiadomić byłego klienta
    > i zażądać ich spłaty.
    > Poza tym (troszkę zbiję Twój argument): jeśli obciążenia mogą "iść"
    > kilka miesięcy, to nie ma gwarancji, że "przyjdą" akurat w okresie
    > wypowiedzenia.

    Oczywiscie. Chocby z tej prostej przyczyny, ze transakcja karta moze
    zostac dokonana np. w ostatnium dniu owego wypowiedzenia (chyba ze
    umowa nie przewiduje takiej mozliwosci, ale nie jest to chyba czeste).

    > jakkolwiek - Bank. Prawidłowo - czytelnik pbb :-)

    Czytelnik pbb nie ma zielonego pojecia kiedy transakcje beda zaksiegowane
    i jakie bede uzyte do tego kursy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator