  • Data: 2003-08-29 13:45:05
    Temat: Re: zamknięcie konta w PKO BP SA
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sTUDENT napisał:
    > Jak zamknąc konto w PKO BP, na ich stronach pisza, ze chca pisemnego wniosku
    > zamknięcia konta. Jak taki wniosek napisac, co powino byc w nim zawarte?

    Ja się wybrałem do oddziału i dostałem formularz od dysponentki. Dane: Imię,
    nazwisko, PESEL, z dniem ... wypowiadam umowę rachunku nr ... za
    3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. [...] Proszę o przekazanie pozostałych
    środków na konto nr ....

    > Czy moge poprosic o pisemne potwierdzenie zamkniecia
    > konta

    Dostałem potwierdzoną kopię wniosku bez upominania się.

    Michał