  • Data: 2002-10-22 12:41:57
    Temat: Re: zamykanie konta
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wicik"

    > Właśnie to też b.ważny punkt, który ja bym uogólnił jako: przekierowanie
    > wszystkich wpływów i zleceń do/z zamykanego konta na/z nowe konto.

    oczywiscie ze punkt ten wykonywany jest jako pierwszy zanim zaczniemy
    zamykac rachunek - ale tradycyjne zlecenia dzialaja dopiero po nadeslaniou
    do banku papierka np. ze STOENu.
    skuteczne przeniesienie zlecen do nowego banku spowoduje ze do starego
    papierek nie bedzie wysylany - ja swoich 4 zleceniodawcow obdzwonilem w 10
    minut i przekonalem sie ze maja w swoich bazach nowy bank (w pkobp
    otworzylem w tym celu) a starych zlecen nawet nie zamykalem.
    Trzeba sie jedynie przekonac ze nie czeka w module zlecen kwota juz zlecona
    i wprowadzona pare miesiecy wczesniej ;-))
    *** blad ***