  • Data: 2004-12-02 20:58:35
    Temat: Re: zamykanie konta / ustawa o danych osobowych
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 21:14:48 +0100,
    osoba podpisana: K. K. <o...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest wsparcie, ale czy zawsze oznacza konieczności zniszczenia danych?
    > IMHO nie.

    Eeee, ja tylko chciałem zaprotestować przeciwko twierdzeniu, ze
    przechowywwanie danych nie jest ich przetwarzaniem (w rozumieniu
    ustawy), ale byłem zbyt leniwy aby przytoczyć artykuły.

    Co do reszty oczywiście masz rację i nawet nie przyszłoby mi do głowy z
    tym polemizować.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill