  • Data: 2009-01-12 17:06:58
    Temat: Re: zapadalnosc lokaty urodzinowej mBanku
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jan 2009 17:47:53 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "cpr" <cpr_@_pl.pl> napisał w wiadomości
    >>
    >szkoda czasu na to, to pomijalna różnica

    ehhh :-) , w koncu tez "bijecie sie" na tej liscie "o grosze" z
    zaokraglen podatku belki......

    Czy mała rożnica - oszacujmy....

    100 000 zl (przykladowa kwota lokaty, maksymalnie bylo nawet do 2 000
    000 zl)
    x 8.08% = 8080 zl rocznie
    szacunkowo 1 dzien to 22,14 PLN ......

    no i jeszcze ta nieznana ilosc wkladow kljentow na "lokatach
    urodzinowych" w banku *8.08% / 365=? :-)