    From: cpr <cpr_@_pl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zapadalnosc lokaty urodzinowej mBanku
    Date: Tue, 13 Jan 2009 22:54:31 +0100

    On Tue, 13 Jan 2009 06:47:38 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Nie tak. Nie wierz infolinii.

    57416&v=f&cat=0

    >Tak będzie.

    hmmm.....

    (dotyczy przykladowej lokaty "urodziniowej" w mBanku zalozonej
    15.10.2008 r.)
    Zadzwonilem 3 razy na mLinie.
    2xbyla odpowiedz - srodki pojawia sie o polnocy z 15 na 16 stycznia
    2009 r.

    Dzwoniac 3 raz dopytalem sie troche bardziej szczegolowo, (powolujac
    sie na w/w forum mBanku i wypowiedz na w/w forum uczestnika mEkipy o
    nicku "m_jarosław").

    mLinia zmienila zdanie i poinformowala, ze srodki beda dostepne o
    polnocy z 14 na 15 stycznia, ale.........

    Drazylem dalej temat....

    Czy moge obecnie zlozyc zlecenie przyszle (przelew zewnetrzny) na
    pierwsza sesje KIR w mBanku (sesja wychodzaca chyba okolo 5:55 rano)
    do realizacji w dniu 15 stycznia 2009 r.

    Okazalo sie, ze nie (w/g mLini), bo aby zlozyc przelew z data przyszla
    na 15 stycznia 2009 musza byc zapewnione srodki na rachunku w dniu 14
    stycznia 2009 (czyli dzien wczesniej).

    Opisuje moje "doswiadczenia", bo chyba (?) byl jakis watek na PBB o
    wycofywaniu lokat "urodzinowych" z mBanku.

    Jesli wierzyc mLinii, to (IMHO) zlecenia przyszle z wycofywanych lokat
    moga byc nie zrealizowane, jesli ktos zlozyl zlecenie przelewu z data
    przyszla (liczac na I sesje KIR), a nie mial srodkow na rachunku dzien
    wczesniej w stosunku do daty przelewu.

    P.S.

    jureq - dzieki za posta :-)