    From: "PM" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zapomniane konto
    Date: Fri, 6 Sep 2002 13:50:30 +0200

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:l42hnu49857nmto85hio8gr956vrqpd7jk@4ax.com...

    > Według regulaminu bodajże po 3 miesiącach, jak w praktyce nie pamiętam
    > (chyba już kiedyś było to pytanie - poszukaj w archiwum)

    "MultiBank może wypowiedzieć Umowę w przypadku, gdy MultiKonto nie wykazuje
    przez okres trzech miesięcy żadnych obrotów, za wyjątkiem okresowego
    dopisywania odsetek i ich wypłat oraz gdy nie dokonano wpłaty na MultiKonto
    przez okres 30 dni od dnia otwarcia MultiKonta.

    §69

    MultiBank wypowiada Umowę na piśmie, podając przyczyny wypowiedzenia oraz
    zwraca się do Posiadacza MultiKonta z prośbą o wskazanie rachunku bankowego,
    na który zostanie przekazane saldo MultiKonta. W przypadku braku
    dyspozycji, saldo rachunku staje się nieoprocentowanym depozytem, od
    pierwszego dnia po dniu upływu terminu wypowiedzenia."

    Jednak napisali "moze" - ciekawe jak to sie ma w praktyce, na moje konto nie
    wplywaly zadne srodki.