    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zapytanie o opinie o kredycie
    Date: Thu, 8 Jan 2009 16:41:01 +0100

    Użytkownik "Byku" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:496619b6@news.home.net.pl...

    > Nie, zabezpieczenia nie ma żadnego. Hipotecznego kredytu nie mogę nigdzie
    > dostać, ponieważ mieszkam na wsi i jest dla nich problemem, że nie ma
    > wydzielonego domu jako nieruchomości a jest po prostu gospodarstwo domowe
    > czy coś w tym rodzaju. Czy sugerujesz że bardziej by mi się opłacał
    > hipoteczny?

    Gdybyś mógł wziąć to zdecydowanie tak. Na pewno zszedłbyś poniżej 10% RRSO,
    a może nawet poniżej 9%. Niewiele gorze pożyczka hipoteczna. Byłoby z tym
    prawdopodobnie więcej chodzenia, ale oprocentowanie zdecydowanie lepsze niż
    w przypadku gotówkowego.

    W trzeciej kolejności zainteresuj się czymś takim jak linia kredytowa albo
    kredyt odnawialny.

    Kredyt gotówkowy to potencjalnie najmniej korzystna dla klienta forma
    zadłużania się, bo nie da się swobodnie manipulować bieżącą kwotą
    zadłużenia, nie wiem czy takie coś ma dla ciebie znaczenie.

    Troszkę mnie dziwi ta kwota większa od 80.000 zł. Czy może do ręki masz
    dostać 80.000,00 zł a te 3625,00 to jakaś prowizja/opłaty?

    marekz