eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost]Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank
    [crosspost]
    Date: Tue, 31 Dec 2013 19:18:42 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <l9v1q2$lak$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l9rm9m$b27$1@node2.news.atman.pl> <l9s38i$1cv$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <l9t42p$lnj$1@node1.news.atman.pl> <l9ts2r$brk$2@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1388513922 21844 193.242.146.25 (31 Dec 2013 18:18:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Dec 2013 18:18:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l9ts2r$brk$2@sunflower.man.poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598895 pl.soc.prawo:733334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.12.2013 08:34, RobertS pisze:
    >
    >>
    >> Czas, odsetki... Da się podliczyć.
    >
    >>
    >> Czy ktoś tam w ogóle stara się panować nad tym bałaganem?
    >>
    >
    > za stracony czas oraz "krzywdy moralne" odszkodowania nie dostaniesz,
    > ale jeżeli wykażesz, że poniosłeś jakieś wymierne (finansowe) straty to
    > pisz reklamację
    >
    > do ew. odsetek dodaj koszt połączeń telefonicznych, paliwa/biletów
    > (jeżeli takie koszty też poniosłeś) i pisz REKLAMACJĘ!

    Dostaną cały stos reklamacji - dziś sprawdzam.... i znowu coś zgubili.

    Dyspozycja zamknięcia limitu w koncie - jest (ale trochę im to zajmie).
    Dyspozycja spłaty jednego kredytu gotówkowego - jest i przeszła.
    Dyspozycja spłaty drugiego kredytu gotówkowego - ooo, gdzieś się
    zapodziało...

    Dobrze, że blokada zdjęta.

    Swoją drogą okazało się, że zamknięcie limitu w koncie trwa u nich aż 30
    dni... a w umowie mam wymóg zamknięcia w ciągu 30 dni od uruchomienia i
    nie można tej dyspozycji złożyć telefonicznie. Paragraf 22? ;->

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1