eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizawyżony przelewRe: zawyżony przelew
  • Data: 2002-08-08 14:06:02
    Temat: Re: zawyżony przelew
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Asiunia" <j...@p...gda.pl> wrote in message
    news:aitmjd$76n$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > Użytkownik KrzysiekPP <_...@c...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...
    > >
    > > AB zajmie sie sprawa, gdy bank nie uzna reklamacji, albo nie odpowie w
    > > terminie 30 dni na reklamacje.
    >
    > A nie 2 tygodni? Wydawało mi się, że firma ma 2 tyg na rozpatrzenie
    > reklamacji. M-c mija 16.08., czyli bank jest jeszcze w prawie? :-)

    Aby skierować sprawę do AB musi się czekać przynajmniej 30 dni na odpowiedź
    banku. Nie oznacza to jednak, że bank ma prawo rozpatrywać reklamację przez
    30 dni - bank ma uczynić to niezwłocznie. W Twoim przypadku powinno to odbyć
    się na miejscu bądź góra w dwa dni.
    Jeżeli nie chcesz czekać powinnaś wystąpić do sądu (pozew w postępowaniu
    upominawczym) - załączając polecenie przelewu i historię rachunku sąd wydana
    nakaz w góra dwa tygodnie (zależy od miasta).

    Pozdro
    MAX


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1