  • Data: 2024-09-22 14:54:04
    Temat: Re: że co?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2024 o 14:33, PiteR pisze:
    > chyba się przesłyszałem.
    >
    > Spekulacje na ten temat ucial dzis wiceminister aktywów panstwowych
    > Robert Kropiwnicki, mówiac, ze obecnie nie ma planu sprzedazy
    > zadnego z banków nalezacych do PZU.
    >
    > https://forsal.pl/biznes/bankowosc/artykuly/9602727,
    banki-pekao-i-alior-na-sprzedaz-minister-zabral-glos
    .html

    A są informacje o tym, ze kiedykolwiek zamierzał? Pytam, bo znalazłem
    taki artykuł: https://tiny.pl/1sk6d4h5. Tylko tu nie ma też mowy o
    sprzedaży. Zaproponować co zrobić, to niekoniecznie sprzedać. Może je
    połączyć przykładowo. Albo któryś zlikwidować. Nie wiem, co jeszcze
    można z takim bankiem kłopotliwym zrobić.

    --
    (~) Robert Tomasik