  • Data: 2005-04-09 16:10:58
    Temat: Re: zelazko i czas rozliczenia transakcji ??
    Od: "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian Kuczera <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Z ciekawości spytam, gdzie zdarzało wam się płacić przy pomocy żelazka? Ja
    > już długo z kart korzystam, i jakoś nigdy nie natknąłem się na ten sposób
    > autoryzacji...
    > Pozdro,
    > Damian

    Płaciłem kilka razy offline, tyle że nie imprinterem. W Norwegii na
    statkach, mieli niby elektroniczne terminale, ale po przeciągnięciu karty od
    razy wyskakiwał slip, czyli na 100% nie następowała autoryzacja on-line.
    Tylko dziwne to troche ze strony Norwegów, bo transakcje były jednorazowo na
    kwoty ok. 400zł więc jakby się uprzeć można skradzioną (i zastrzeżoną) kartą
    dokonać wielu 'lewych' transakcji.
    Pozdro,
    Damian