-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
postnews.google.com!m3g2000vbl.googlegroups.com!not-for-mail
From: eisenberg <e...@n...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
Date: Wed, 20 Jun 2012 01:58:48 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 45
Message-ID: <d...@m...googlegroups.com>
References: <jrrsbj$8qb$1@inews.gazeta.pl> <jrs1qj$7m4$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.24.144.238
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1340182728 6181 127.0.0.1 (20 Jun 2012 08:58:48 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jun 2012 08:58:48 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m3g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=83.24.144.238;
posting-account=yDwLAgoAAACj45hf3KEr58doYQRGPfxb
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17)
Gecko/20110420 Firefox/3.6.17,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:573827
[ ukryj nagłówki ]On 20 Cze, 10:32, ETR <n...@n...pl> wrote:
> W dniu 20.06.2012 08:58, Sinus pisze:
>
>
>
> > Wykonałem wczoraj po południu 2 przelewy natychmiastowe z Synca do Citi. Nie
> > pojawiły się na rachunku docelowym... jako że pilnie potrzebowałem środków,
> > przelałem zwykłym Bluecashem - przelew poszedł, acz też z opóźnieniem.
>
> > Dziś patrzę i nadal nie ma tych przelewów wykonanych, na Syncu żadnego zwrotu.
> > Dzwonię do BlueMedia - przelewy zostały odrzucone przez Citibank (jasssne....)
> > i Alior Sync powinien zwrócić panu środki.
>
> > To dzwonię do Synca. I tu mi ręce opadły... paniusia prosi o jak najwięcej
> > szczegółów dotyczących tego przelewu (???). Pytam czy nie widzi mojej historii
> > rachunku to sobie skopiuje wszystko, a ona z rozbrajającą szczerością: NIE.
> > Zgłoszenie przyjęła, nie wiadomo kiedy środki wrócą na moje konto - po prostu
> > komedia.
>
> > --
> > Sinus
>
> Natychmiastowe w syncu to bluecash. Do mnie szedł przelew 15 tys w
> piątek bluecashem 6h. Po czym reklamowaliśmy a bank BC stwierdził ze to
> nie ich wina tylko ING ktore nie rpzyjelo przelewu. Tel do ING wina
> bluecash oni dzialają przeciez automatycznie i nie ma mowy o odmowie
> przyjęcia przelewu. Zrobiliśmy zadyme z w bluecash ale skonczylo sie
> jedynie jakimis gratisowymi przelewami "natychmiastowymi"
> Jak czytam opinie o natycmiastowych w syncu to wlos sie jeży ja często
> po3ebuje przelac pln z jednego konta na drugie ale widze ze to nie takie
> proste.
Mnie wystarczyła informacja, że to idzie przez BC żeby darować sobie
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.12 15:45 xbartx
- 20.06.12 17:04 Zbynek Ltd.
- 20.06.12 21:27 RobertS
- 20.06.12 22:18 Sinus
- 20.06.12 22:34 Konfabulator
- 21.06.12 08:43 neoniusz
- 21.06.12 15:15 Adam
- 21.06.12 16:22 Zbynek Ltd.
- 21.06.12 16:23 Konfabulator
- 22.06.12 13:18 Konfabulator
- 22.06.12 21:22
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego