  • Data: 2002-04-27 09:43:38
    Temat: Re: zgubiona karta bankomatowa Maestro....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Apr 26, 2002 at 06:21:40PM +0200, Layer wrote:

    > wprost przeciwnie, zapisy tej umowy mają istotny wplyw na "stosunki na lini
    > bank-użytkownik karty" z tego wzgledu, że bank jest zobowiązany do
    > zapewnienia bezpieczeństwa transakcjom przy użyciu kart.
    > Nie ma tu istotnego znaczenia przez jakie centrum rozliczeniowe jest
    > obsługiwany sklep. Bank jako wystawca karty ma obowiązek rozpatrzyć
    > reklamację - poprzez współpracę z centrum rozliczeniowym, które jest
    > zobowiązane w takim przypadku do udzielenia wszelkich informacji na temat
    > danej transakcji. Sklep ma obowiązek przechowywać dowody sprzedaży (w
> [...]

    Wszystko pieknie, ale to ze merchant jest do czegos zobowiazany
    wzgledem aklajera nie znaczy jeszcze ze klient bedzie mial pozytywnie
    rozpatrzona reklamacje, a o to przeciez chodzi.

    Podobnie jest zreszta z rozporzadzeniami VISY, tyle ze dla posiadacza
    karty nie sa one w zaden sposob wiazace bo on rozlicza sie z bankiem
    na podstawie wlasnej umowy o poslugiwaniu sie karta.

    Amen.

    --

    --w