eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizgubiona karta z PayPassRe: zgubiona karta z PayPass
  • Data: 2012-09-25 21:19:42
    Temat: Re: zgubiona karta z PayPass
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Kluczowe tutaj może rozumienie pojęcia "jeśli nie doszło do zaniedbań".
    > Obawiam się, że utratę karty bank uzna za zaniedbanie i jak zwykle
    > fraudem obciąży klienta.

    Akurat to jest opisane w ustawie i w takim przypadku odpowiedzialność
    klienta ograniczona jest do 150 euro, jeśli fraudy zostały dokonane
    przed zgłoszeniem utraty karty.
    Jeśli później, to klient za to w ogóle nie odpowiada.
    Należy też zauważyć, że np. podanie prawidłowego PINu itp. niczego tu
    nie zmienia - bo PIN da się uzyskać bez "współudziału" posiadacza karty.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1