eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizgubiona karta z PayPassRe: zgubiona karta z PayPass
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
    al.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zgubiona karta z PayPass
    Date: Mon, 22 Oct 2012 00:18:10 +0200
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <507ff0ed$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    References: <jvun6b$6ie$1@inews.gazeta.pl> <k00jos$g27$1@news.dialog.net.pl>
    <op.with7iy3ebnp5j@a159590> <507ff0ed$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog Newsreader for Android
    Lines: 13
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.152.33
    X-Trace: 1350857892 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 83.10.152.33:60436
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581125
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 18 Oct 2012 14:07:08 +0200, Chris94
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
    > Wczoraj moje konto zostało obciążone transakcja wykonaną kilka dni
    temu
    > przy pomocy tej karty.

    I co bank na to?
    Ciekawe czy bank ma automatyczne procedury usuwania takiej transakcji
    czy jak właściciel rachunku nie zareklamuje to bank bezczelnie taka
    transakcje (z wcześniej zastrzeżonej karty) zaksieguje?

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1