  • Data: 2002-10-07 10:31:05
    Temat: Re: zlecenia stale mBank ???
    Od: "krab" <k...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GoGush" <G...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:anrk4i$46l$1@news.tpi.pl...

    > A moze 30 to była sobota ?

    nie - ten 30-ty dzien to byl poniedzialek :-( i fakt ze byl to 30 grudzien w
    niczym nie zmienia sytuacji - bank nie wywiazal sie ze zlecenia, na moje
    szczescie bylo bez konsekwencji
    skoro raz cos takiego w mbanku wycieli - to moga i nastepny raz to
    zrobic,obawiam sie, ze zlecenia stale uruchamiane sa (lub byly) recznie i po
    prostu ktos sobie poszedl na sylwestrowy bal i zapomnial :-(