  • Data: 2010-03-10 09:35:47
    Temat: Re: "zlodziejstwo" INGu
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-10 10:15, Jacek pisze:
    [...]
    > Na czym polega "zlodziejstwo" w tym konkretnym przypadku.
    > Konkretnie, aby aby to nie było "czce gadanie".
    > Dzien analizowany 8 marca 2010.
    > Wzorst MICEX >2% (za http://www.europeaninvestor.com/)
    > Wzrost INGu na danym funduszu 0,4% (za linkiem podanym powyzej)
    > Zaznaczam, ze w ciagu ostatni 60 dni sytuacja ta ma drugi raz miejsce
    > (pierwszym razem tlumaczylem to przypadkiem, teraz juz wiem ze jest to
    > celowe dzialanie).
    >
    > Sytuacja identyczna jak w przypadku wzrostow cen paliwa (są od razu),
    > natomiast spadki tlumaczone sa rezerwami i są po kilku dniach. W
> [...]

    Nie masz racji. Zarobek zarządzającego funduszem nie zależy wprost od
    jego wyników. ING zarabia niezależnie czy wartość jednostki idzie w dół
    czy w górę. Co wiecej dla ING bardziej opłacalny jest wzrost.
    Ale nawet jak poleci na pysk też zarobią, w końcu stracą klientów ale
    zawsze są do przodu. Tutaj to nie jest sprawa "nachapania się" ale
    kompetencji i szczęścia zarządzających.

    Sebastian