    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zloto
    Date: Thu, 24 Oct 2024 16:38:49 +0200
    <ve1dhk$1r22j$1@dont-email.me> <ve22nr$s90$1@news.chmurka.net>
    <1o8h3gmrrdiu0$.1jfyvlscco49h$.dlg@40tude.net>
    <ve4f9g$19i$1@news.chmurka.net>
    <lf90o716887t.1tvpkm2oek5ox$.dlg@40tude.net>
    <vef3bg$c863$1@dont-email.me> <a4aow1cxz6ee.fpc2zpwaogmq$.dlg@40tude.net>
    <8...@i...localdomain>
    <qumm1ebh2kfk$.o9rsv7jtqrh9.dlg@40tude.net>
    <8...@i...localdomain>
    <1...@4...net>
    <8...@i...localdomain>
    <1...@4...net>
    <8...@i...localdomain>
    <1qt7nccfmkqsn$.183e4jegazmou.dlg@40tude.net>
    <8...@i...localdomain>

    On Thu, 24 Oct 2024 16:00:00 +0200, Krzysztof Hałasa wrote:

    > Za późno i nie za późno. Wszystkie rakiety raczej nie zostałyby odpalone
    > jednocześnie.

    No jakoś w ataku by to trzeba chyba zsynchronizować, żeby do celów
    doleciały jednoczesnie.

    Ale w obronie potrzebujesz czegos, co trafi rakietę/głowicę w
    powietrzu, to już nie jest "przywalić atomówką w silos/hangar".

    > Taaak, jasne, i ktoś się tym przejmie w sytuacji zagrożenia w ogóle
    > istnienia ludzi na Ziemi. No pewnie.

    Powiem tak - jak się uda zniszczyc przeciwnikowi wszystko, no to
    zostanie łatka agresora.
    Jak się nie uda, to potem nikt swiecie nie będzie żałował Rosjan, czy
    Amerykanów - "zasłużyli".

    > Dlatego pisałem o pewnej informacji, a nie o "nie wiesz".

    Nigdy nie jest pewne.

    > Ile Amerykanie mają sprawnych, też sami dokładnie nie wiedzą. Takie
    > rzeczy wychodzą w praktyce.
    > Aczkolwiek M III są dość niezawodne. Nie to co wcześniejsze konstrukcje.

    > To nie jest takie oczywiste - ale część zapewne tak.

    Generalnie tak to miało być zorganizowane ... 50 lat temu.

    > Bo duża część pozostałych krajów wysyła broń do Ukrainy.
    > Teraz jest zupełnie inaczej niż w czasie WW II - potencjał wojskowy to
    > broń, żołnierze w znacznie mniejszym stopniu. Dobrze to było widać
    > np. w 1991 r.

    Ale też ich po prostu nie stać na dużą operację.

    Więc czemu służyć miałoby to "uzyskanie dominacji militarnej" ?

    znukowane ...

    J.